torek, 24. junij 2008

1 Zavedanje

Teden dni je, odkar me je prijatelj opzoril na "chemtraile". Informacijo sem poiskala na internetu in doživela šok. Je vse to res?
Če povežem vsa opažanja leta nazaj, je ta informacija samo pika na i. Prebrala in slišala sem že kar nekaj črnih napovedi prihodnosti. A glede na to, da verjamem, da si vsak sam ustvarja svojo realnost, usmerjam svoje misli v "raj na zemlji", ki je pravtako napovedan vzporedno s črnimi napovedmi. Ob teh zapisih so se mi pojavila vprašanja kot:" Koliko se v resnici ZAVEDAMO kaj se okli nas dogaja? Koliko se ZAVEDAMO kaj se dogaja v nas samih? Kako se izogniti črni prihodnosti in kako najti pot v "raj"?..."
Najprej sem pomislila na najdražje. Se oni zavedajo dogajanja? Bi jih morala posvariti? Vesela sem, da so stari prijatelji obdrzali stike z mano kljub razdalji, a moram priznati, da nas razen "FW mailov" bolj malo povezuje. Dve leti po preselitvi v Avstralijo sem se bojevala s strahovi in s sovraštvom do vsega novega. Seveda me nihce ni želel poslušati. Sedaj pa preprosto več nimam stika. Mene zanimajo stvari, ki pri večini ljudi zbudijo vzdih in spremembo teme... Zato sem se odločila, da odprem tale blog. Kogar bo zanimalo, ga lahko prebira, nikogar pa ne bom posiljevala s svojimi mislimi.

1 komentar:

Simona pravi ...

Bom rekla zase da sem na pol osveščena, z veseljem sem prebrala vse tvoje zapiske in bom obiskala tudi vse povezave ki jih navajaš. Predkratkim sem si ogledala pravtako en dokumentarec prepovedan v zduženih državah, ti sporočim naslov na skajpu. Ja, zelo me zanima kaj se dogaja okoli nas in kaj se dogaja v nas samih in kako ne zboleti! Karmen lep pozdrav in lepa hvala za vse informacije ki si jih pripravljena deliti z drugimi. Simona