petek, 18. julij 2008

13 Prebujenje

Želela bi omeniti zakaj sem se odločila na temu blogu pisati o tako negativnih informacijah. Namen je prebuditi kakšnega posameznika iz ohromelosti in se zavedati širše resnice. Kadarkoli komuniciram s prijatelji iz Slovenije ali z znanci v Avstraliji, slej kot prej se odpre debata o boleznih. Tukaj je to zelo popularna tema in na TV je večina reklam namenjena boleznim. Ko poskušam komu razširiti obzorje glede te tematike, se zaprejo vase in izognejo novim spoznajem z odgovori kot: "Če bi bilo to res, bi bilo na TV ali v časopisih. To je v nasprotju s tem, kar nas učijo učbeniki!". Tako sem se odločila navesti nekaj informacij, ki jih ni ne na TV, ne v časopisju in ne v učbenikih. Vam pa prepuščam, da dokazujete, da niso resnične.

Zelo težko se je dobro počutiti v svoji koži, če se pretvarjaš, da si nekdo drug. S tem ne moreš zadovoljiti ne sebe, ne drugih in se nenehno vrtiš v krogu, ki te izčrpava. Ko zberes pogum, da se osredotočiš nase, se ti vse razsvetli in presenečen ugotoviš, da so vsi odgovori , ki si jih iskal zunaj sebe, skriti v tebi.

Meni osebno je do zavedanja same sebe najbolj pomagala sahaja joga meditacija, ki se zaradi srčnih prizadevanj ustanoviteljice Sri Mataji Nirmala Devi odvija povsod po svetu brezplačno, tudi v slo.
http://www.jogaslovenija.org/

Včeraj sem bila prvič pri hatha jogi in mi je zelo vseč, ni tako "agresivna" kot aerobika ali pilates. Učiteljica je seanso zaključila z mislijo:

Zavedaj se svojih misli, saj misli rodijo besede.
Zavedaj se svojih besed, saj besede vodijo v dejanja.
Zavedaj se svojih dejanj, saj le ta postanejo tvoje navade.

Ni komentarjev: