sobota, 12. julij 2008

11 "Trpeče Telo"

Na mnoga zastavljena vprašanja v temu blogu, lahko najdemo odgovore v knjigah ("Zdaj!", "Živeti v sedanjem trenutku") in videih (You Tube) Eckharta Tolle.
http://www.youtube.com/watch?v=GOTQSbEvxbU&feature=related

Meni osebno je najljubši pisatelj in duhovni učitelj. Prebrala sem ogromno knjig za duhovno rast, ki ponavadi pustijo občutek krivde, da nisi dovolj dober, ker ne moreš narediti vseh vaj, ki ti jih svetujejo.
Eckhartov pristop je pa ravno nasproten. JAZ je dober, samo ima "obešena" parazita "ego" in "trpeče telo". Ko se začnes opazovati kot stranski opazovalec in se zavedati teh dveh "teles", ki v resnici nista JAZ, njuna moč poide.

http://www.youtube.com/watch?v=4aUjLiLiriA&NR=1
Govori o "Pain Body", kar sem prevedla v "trpece telo".

Kdo gleda nasilje na TV, v kinih,..?
"Trpeče telo".
Trpeča telesa sponzorijajo filme in trpeča telesa plačajo ogled. Celotna industrija je narejena za trpeča telesa, ki ljubijo slabo počutje.
Ko gledaš poročila, ne gledaš, kar se dogaja po svetu, temveč samo dogodke, ki so jih izbrala trpeča telesa, da nahranijo naša trpeča telesa, ostale dogodke izpustijo.
Ne zavedamo se tragokomedije naše civilizacije, ker smo je tako zelo navajeni. Ko začneš opazovati svojo lastno dramo, se zaves iluzije skreirane v naših glavah, in se lahko nasmehneš. Trpeče telo ne mara biti opazovano in se bo potuhnilo in želelo pobegniti.

Oprah je del svojega programa namenila Eckhartu, ki odgovarja na zastavljena vprašanja publike. Njene oddaje so gledane po celem svetu. Našla sem video, ki je odziv "vodilne elite" na njen vpliv na prebujajoče se mase ljudi. Kar ne morem verjeti, da v 21. stoletju lahko kdo govori na takšen način:
http://www.youtube.com/watch?v=2FhqBsyCxao
Oprah je najbolj nevarna ženska na svetu, ki krščane odvrača od edine resnice in edinega rešitelja, Svetega pisma in Kristusa, ter nas bo vse popeljala v pekel.
???????????????

Ni komentarjev: