torek, 5. avgust 2008

17 "Potovanje"

Dušan hvala za komentar.
Vsakega komentarja sem zelo vesela, saj to pomeni, da se blog prebira.

Sama sem bila vzgojena v zelo "logično " in "kritično" osebo. To je pomagalo pri moji odločitvi, da sem se odločila za študij matematike in fizike. Že prvo leto študija sem doživela razočaranja, ko je samo selitev iz ene predavalnice v drugo vodila v drugačno "realnost". Nekaj kar so nam prejšnjo uro ubijali v glavo kot "temeljno resnico", je že naslednjo uro veljalo za neuporabno. Začela sem dvomiti v verodostojnost naše sodobne znanosti. Pri študiju biologije pa so nam povedali, da se bomo razvoj življenja učili po Hadžijevi teoriji, ker jo je pač razvil naš "brat", po Evropi in po svetu, pa se šolstvo naslanja na teorije drugih "znanstvenikov." ???!!! Torej v resnici nihče ne ve kako smo nastali?! So vse skupaj zgolj pripovedke?

Nekje v temu času mi je, seveda ne po naključju, v roke prišla knjiga Martina Kojca, "Učbenik Življenja". Knjiga me je prevzela, saj je dokazala moja osebna opažanja in izkušnje. Njegovih "definicij" takrat nisem razumela, so pa me prepričali navedeni primeri. Sama sem bila kot otrok za poskusnega zajčka medicini, zato je bilo to zame zanimivo področje.

Čez nekaj let je moja "biblija" postala knjiga "Telo je tvoje" (oz. širša verzija "Življenje je tvoje"), avtorice Louise L. Hay. Kmalu sem z njo "zastrupila" svojo bližnjo okolico. Še meni ljubši pristop do naših travm, ki se odražajo na našem zdravju, pa mi opisuje pisateljica Brandon Bays, v svojih knjigah z naslovom "The Journey" in "Freedom Is".

Naj omenim še eno zanimivo branje, ki postavlja na glavo sodobno medicino. Deepak Chopra je avtor številne zanimive literature, ki je podkrepljena z odkritji v medicinskih laboratorijih. Njegova web stran:
http://www.chopra.com/

Ni komentarjev: